UA | EN

«Перебудова»
Мінський автомобільний завод завжди славився розробленими і випущеними моделями вантажівок. У 1987 році, коли по дорогах країн СНД, Європи та інших континентів повним ходом роз’їжджали популярні самоскиди, зерновози та інші типи МАЗ, було вирішено запустити в розробку інноваційний автопоїзд, який називали машиною майбутнього. На той час уже почалися масові перебудови в державі, що і використовували в Мінську при назві новинки — МАЗ-2000 «Перебудова».

Уже через рік перший екземпляр унікального тягача зібрав безліч схвалень на спеціальній виставці в Парижі. Експерти вказали на ряд переваг:
— Збільшений об’єм кузова.
— Мінімальна відстань між кабіною і кузовом, що сприяло економії паливних витрат.
— Швидкісні показники — машина запросто могла розігнатися до 120 км/год.

Напередодні розпаду союзу планувалося запустити серійне виробництво нових автомобілів МАЗ-2000 «Перебудова». На жаль, втілити в життя ідею не вдалося — з розпадом СРСР випуск нового МАЗа призупинився.

Загалом, було сконструйовано дві моделі МАЗ-2000 «Перебудова» з колісними формулами 6х2 і 8х2. Першу машину в 2006 році розпили на металобрухт, другий примірник знаходиться на території заводі в Мінську, як історичний експонат.