UA | EN

Історія машинобудування – досить цікава тема, проте непроста: зі своїми злетами та падіннями. Якщо говорити про галузь машинобудування в цілому, то воно, як явище, винило ще у 18 столітті. Першим кроком до цього послугувало винайдення «предків» сучасних машин — верстатів, пресів, ручних млинів, водопідйомних, а згодом і парових машин. У середньовічній Європі також велике значення відігравали тактові механізми – перші годинники та навігаційні пристрої.

На машинах спершу оброблялись такі матеріали, як деревина, кераміка та шкіра. Поступово до цього списку додався метал, гума, а далі й пластик.

Що стосується нашої країни, то тут машинобудування розвивалось трохи із запізненням – в середині 19 століття. Проте, вигідне географічне положення, разом з великими запасами корисних копалин, в тому числі – металу, посприяли досить швидкому розвитку даної галузі.
На початку 20 століття вже з`явились перші в світі комбінати-комплекси, які були націлені на виконання максимальної кількості виробничих операцій. Наприклад, на заводі Форда ще у 1913 році була реалізована складальна поточна лінія.

Так само вдосконалювався й процес підготовки до виробництва – від простих малюнків до ескізів та складних креслень.

Зараз важко уявити сучасний світ без машинобудування, оскільки саме воно стало першим кроком до технологічного прогресу та розвитку економіки в цілому.