UA | EN

В країнах колишнього СНД навряд чи знайдеться місто, по дорогах якого не їздили автобуси Лікінського автозаводу. Виробництво було налагоджено в 1967 році, коли по території союзу почали будуватись цілі мікрорайони
Перші моделі ЛіАЗ-677 оснащувалися двигуном від вантажівок «Урал», які фінансово були невигідними — вони «з’їдали» понад 60 літрів солярки за 100 км. проїзду. У 1978 році це питання було піднято на чергових зборах керівництва і інженерів компанії. У підсумку, після проведеної модернізації, мотори автобусів ЛіАЗ-677 перевели на «харчування» бензином А-76. Паливні витрати скоротилися до 40 л./100 км.

Автобуси ЛіАЗ-677 стали першими в СРСР, які випускалися з автоматичною коробкою передач. Вони здатні були одночасно перевозити близько 100 пасажирів, чому сприяв просторий салон.

Моделі ЛіАЗ завжди славилися надійністю, але основною перевагою була ціна. Оптом закуповувалися різні моделі автобусів не тільки країнами СНД — зацікавленість виявляли інші держави Європи, Азії, і навіть — Америки.
На жаль, зараз автобуси ЛіАЗ-677 — не більше ніж раритет. Автопарки компаній, які займаються перевезенням населення, перевагу віддають більш комфортабельним автобусам європейського класу.

Нам залишається лише згадувати часи, коли стоїш на зупинці, і чекаєш часу прибуття унікального за всіма параметрами автобуса ЛіАЗ-677.

Наша компанія надає послуги з ремонту автобусних кузовів. Досвідчені фахівці швидко і якісно виконають великий спектр робіт, надавши гарантію. Щоб зв’язатися з нами, досить зателефонувати за вказаним на сайті номером телефону.