Львівський Автобусний Завод відомий далеко за межами України. Ще в союзні часи ці автобуси становили понад 70% автопарків держав, що входили до складу СНД.
Перші згадки про ЛАЗ з’явились в 1949 році, коли підприємство почало виробляти автофургони, причепи до вантажівок, автокрани та ряд іншої техніки. Побачивши стрімкий прогрес, влада СРСР запропонувала львівському автозаводу випробувати виготовлення містких автобусів.
У 1955 році почалася розробка першого в історії ЛАЗ автобуса. Менш року знадобилося для того, що з конвеєра зійшов перший екземпляр міського транспорту, який згодом принесе успіх і популярність компанії по всій Європ
Починаючи з 1957 р. автобуси ЛАЗ-695 були запущені в серійне виробництво. Використовувався двигун моделі ЗІЛ-124, який розташовувався в задньому автобусному відсіку. Цілісний кузов ЛАЗ-695 мав прогресивну конструкцію, яку склали тонкостінні сталеві труби з прямокутним перерізом на просторовій базі.
2-дискове зчеплення разом з 5-ступінчатою коробкою передач були взяті з ЗІЛа-158. Виділявся ЛАЗ-695 ресорно-пружинною колісною підвіскою, яку коректували спеціальні пружини. Це додало максимальну жорсткість, завдяки якій, незалежно від кількості пасажирів в салоні, забезпечило комфортне подолання різного типу доріг.
Автобус добре підходив для міжміського та приміського сполучення, тоді як для вирішення проблеми з міським сполученням в розробку були запущені дві нові моделі – ЛАЗ-697 і ЛАЗ-699.
Незважаючи на певні незручності, автобуси ЛАЗ-695 виділялися серед іншої техніки міського транспорту. Тут відразу були вбудовані великі вікна з відсувними кватирками і вигнуті скла, вмонтовані в скати радіусного типу автобусного даху, що надавало привабливого виду.
Сьогодні автобуси ЛАЗ також приносять користь. Зазвичай, вони використовуються підприємствами для доставки співробітників на робочі місця.
Наша компанія займається ремонтом кузовів автобусів різного типу. Ми в стислі терміни і за доступними розцінками виконаємо повний спектр робіт, надавши автобусам ЛАЗ та інших моделей привабливого вигляду.